teambus

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Sara - 31 maj 2013 11:33

Ja just nu så står det ganska stilla med Liljas utveckling bara för att jag skadat benet och får inte anstränga det för mycket. Men jag har fått tid för att kolla om jag kan ta bort stygnen i alla fall vi får se kanske måste jag ha dom i fjorton dagar. Med min tur så kommer jag säkert få ha dom i 14 dagar.


Jag kan inte skänkla ordentligt utan när jag ska rida skrittar jag bara och då rider jag Ferdinand jag vägrar att rida våran knäppa fyra åring. Jag körde henne igår och Lisa red Mio det gick jätte bra hon har fart i kroppen vår stumpa hon tycker det är så himla kul att bli körd. Vi körde mest i lungt joggingtempo men vi körde en vända fort och då gick det undan kan jag lova men resten av tiden joggade vi och det tyckte hon var roligt! Idag ska jag ut med Kattis och antagligen Lisa Kattis ska rida Springen och jag köra. Men då tänker jag slänga på en slagjord jag är lite rädd att hon ska slå!

 

älskade BLomma <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards