teambus

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Sara - 18 oktober 2012 16:30

I går så tömkörde vi Lilja hon har stått i fyra dagar. Men hon skötte sig exemplariskt hon gjorde allt som Annifrid bad henne om. Fast hon stegrade lite också men men det gick faktiskt över förväntan med henne igår måste jag säga. Och sen gick vi tillbaka med henne efter en stund för vi kände oss nöjda med damen. Och sen tränade vi på och lyfta på hovar hon skötte sig skit bra tills vi kom till ena bakbenet då krånglade hon lite men det är INGET mot vad hon ahr gjort ska jag säga så vi var riktigt nöjda med Lilja i går.

 


Och så är det dags för återbesöket med mitt hjärta nu. Ja jag hoppas hon är frisk. Men det tror jag hon är faktiskt men det finns inget vi kan göra än att hoppas. Men i morgon ska jag med till vetrinären för jag är ledig i morgon har sagt att jag inte kan jobba. Och dessutom så brukar det inte vara så mycket på fredagar om man inte är bokad hela veckan.

  Du ska vara på i morgon hör du det mitt hjärta <3


Och sen har jag ju tagit ledigt för att jag ska kolla på häst i morgon jag och syrran :D. Så i morgon blir jag nog med häst tror jag :D. För han är verkligen min typ av häst skit spännande.

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards