teambus

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Sara - 30 oktober 2012 20:25

  • Ett snyggt träns! Helst en Aachen grimma en bred en. Och ett strass pannband  Typ som detta! 
  • Behöver också täcken både vinter och regntäcke. Kanske fleece täcke.
  • Och sen vill jag ha ett sett med schbrak benlindor och en tröja eller någon helst i en stark färg!
  • Lite mer borstar behöver jag!

Av Sara - 30 oktober 2012 19:45

Jelly har varit här och sovit hos mig vi har väl inte gjort jätte mycket mest umgåtts och pratat och tittat massor på sex and the city. Helt underbat och träffa henne igen och prata och snacka en del har saknat henne så mycket. Sen fick hon träffa min Prins. Och snart bär det av till Globen med Jelly mamma och Louise :D.


Och min egna vandalist har jag haft feeace täcke på sig inne för att jag inte velat att han ska frysa men han ahr haft sönder fleeacetäckerna inne han ahr rent utav gjort kaffe ved av alla sina fleeace täcken det tycker vi jätte mycket om INTE! Men men han får vara utan täcke inne nu för att han inte ska förstöra dom för mig.


Jag ahr inte gjort mycket med hästarna nu dom har mest fått stått pga detta väder ska rida Prinsen i mon och gå på en primenad med Blomma ska klippa Blomma någon dag här i veckan också. Klippte Ferdinand i söndags han stod som ett ljus hela tiden. Han är underbar denna man <3.

Och ja Blomma kan ju bli kul och klippa hon är inte alls speciellt kul och klippa se hur hon är denna gång. Förra gången så kunde hon inte stå stilla i två sekunder dryga häst ser inte så mycket fram emot att klippa henne. Men jag måste klippa henne hon kan inte ha så mycket päls när hon börjar gå så mycket.

  Vart tog min bruna häst vägen?   Ny klippt Ferdinand <3   Våra turterduvor i hagen <3  Vår vackra fina Busblomma<3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards