teambus

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Underbara dagar!

Av Sara - 30 oktober 2012 19:45

Jelly har varit här och sovit hos mig vi har väl inte gjort jätte mycket mest umgåtts och pratat och tittat massor på sex and the city. Helt underbat och träffa henne igen och prata och snacka en del har saknat henne så mycket. Sen fick hon träffa min Prins. Och snart bär det av till Globen med Jelly mamma och Louise :D.


Och min egna vandalist har jag haft feeace täcke på sig inne för att jag inte velat att han ska frysa men han ahr haft sönder fleeacetäckerna inne han ahr rent utav gjort kaffe ved av alla sina fleeace täcken det tycker vi jätte mycket om INTE! Men men han får vara utan täcke inne nu för att han inte ska förstöra dom för mig.


Jag ahr inte gjort mycket med hästarna nu dom har mest fått stått pga detta väder ska rida Prinsen i mon och gå på en primenad med Blomma ska klippa Blomma någon dag här i veckan också. Klippte Ferdinand i söndags han stod som ett ljus hela tiden. Han är underbar denna man <3.

Och ja Blomma kan ju bli kul och klippa hon är inte alls speciellt kul och klippa se hur hon är denna gång. Förra gången så kunde hon inte stå stilla i två sekunder dryga häst ser inte så mycket fram emot att klippa henne. Men jag måste klippa henne hon kan inte ha så mycket päls när hon börjar gå så mycket.

  Vart tog min bruna häst vägen?   Ny klippt Ferdinand <3   Våra turterduvor i hagen <3  Vår vackra fina Busblomma<3

 
 
Erika

Erika

31 oktober 2012 20:39

Sv
Super bra träning. :)

http://eriikapettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 december 2014 14:33

Självklart är det inget illa mede att ha häst på foder! super bra alternativ till att prova på eller om man inte har råd att köpa en egen häst! Men man ska akta sig för vissa loopholes kallar jag dom. Vissa saker som fodervärd ska man akta sig för oc...

Av Sara - 4 november 2014 14:17

Har faktiskt tänkt på detta en del nu. Speciellt med Lilja nu när hon är fullt ridbar nej hon är inte helt utbildad med hon är ridbar i alla fall. Har funderat vad jag vill med henne och om jag vill tävla och så vidare. Ja vad tänker jag om det då? N...

Av Sara - 20 oktober 2014 13:59

Jag kan börja med att säga att det inte är enkelt att ha unghäst ibland. Man står ofta och tittar på dom och suckar men kul har man också det går verkligen upp och ner. Just nu är Lilja i en grymt jobbig trots period det där går i vågor med unghästar...

Av Sara - 11 oktober 2014 10:02

Ja nu har vi gjort om lite i Liljas foderstat hon ska få mer hö en kraft och bara få fiber ingen energi. Så igår var vi och köpte miniraler som hon äter och linfröolja och fiber foder från granngården. Och sen får hon mer hö än hon får foder också de...

Av Sara - 10 oktober 2014 12:43

Jag pluggar går praktiken och pluggar lite till och gå tar hand om hästarna. Japp det är vad jag göra just nu. Eller ja just nu är jag sjuk. Vakande med feber för någon dag sen huvudvärk från helvetet och ja det var inte alls kul. Har varit hemma nu ...

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards