teambus

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Sara - 3 april 2013 18:23

Igår så red jag ut med Matilda hon fick låna Ferdinand och jag red Blomma. Båda skötte sig jätte bra Blomma känns väldigt fin just nu kan knappt bärga mig tills vi ska åka till banan med henne. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag får se henne på banan och tills start. Ferdinand och jag ja vi kom inte överens men i morgon ska vi ut och rida igen. Och när han går bra så ger vi oss och går hem. Orkar inte bråka med honom.


Och våran gård är officiellt livsfarlig jag halkade igår. Ramlade på armen så den är svullen och slog i bakhuvudet och svanskotan så att sitta är smärtsamt just nu. Men men jag lever men ja hur ska jag kunna sitta i en sadel i morgon?

Har jobbat idag med känner att jag är helt slut nu blir en tidig dag i morgon kan jag lova!


"Sleeping i a whey of life" //okänd

 


tyckte den passade in för dagen efter som jag är dö trött



    Idag blir min underbara prins hela 10 år <3 Grattis på din namnsdag också min fina kille <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards