teambus

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Sara - 12 april 2013 13:56

Jag kan knappt fatta att det är två år sen som Kattis frågade mig om JAG ville träna Blomma. det har gått så sjukt fort hon har varit skadad och hon och jag har hängt med varann haft duster och en massa mer. Hon är envis som en gris det har hon efter mor sin men vilken häst hon är.

Blomma är en sån häst som alltid vill göra rätt hon vill göra rätt fast hon har ont. Hon visar det inte och hon gör alltid sitt bästa man kan lite på henne.

För två år sen så var jag hemma från Gotland en vecka dom andra var i Estland och jag hade inte råd att följa med så jag åkte hem. Och då fick jag frågan om jag ville träna henne. Jag skulle tömköra lite under veckan sen börja köra henne ordentligt när jag kom hem från Gotland.

Och så blev det när jag kom hem så körde vi henne lite med ledare ifall det skulle hända något. Men sen fick ajg köra henne själv.

Hon är fin den där hästen hon kan och hon är fantastiskt duktig. Kan knappt fatta att jag äger en del av den hästen. Vi missade premien med henne på grund av att hon växte. Hon blev halt två gånger till men nu är hon finare än någonsin kan jag lova. Den där hästen hon kan hon mitt hjärta allt jag har hon kan hon <3

  älskade fina Busblomma <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards