teambus

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Sara - 10 april 2013 14:42

Ja nu är det dags för denna fågel att flytta från detta bo till nästa. Ja jag och Simon ska bli sambo vi har fått en lägenhet en tvåa så första maj ska vi flytta. Det betyder packning rensa garderoben. och det värsta av allt åka till helvetet som heter IKEA! Men det ska bli både skönt och roligt att flytta.

Men körkortet börjar på att bli rätt akut nu efter som jag måste ta mig ut till hästarna varje dag! Och bussar ut hit är inget jag ens kan tänka mig efter som det knappt går bussar ut hit. Men cykla ja det kan jag göra utan problem cykla till jobbet och allt. Men ja jag ska ta mig en intensiv kurs nu så jag har mitt körkort snart. Själva körningen inga problem det är teorin! Ja jag ska erkänna att jag varit lat när det kommer till det!


Och något står inte rätt till med Ferdinand antigen har han en låsning i bogen eller så är det något med hans kotor. Så ja veterinären nästa jag tänker då inte RINGA och rådfråga min veterinär och se vad det kan vara för fel nej jag åker dit och kollar upp han så jag vet att det inte är några fel på han. Så ja någon clinic är det inte ens tal om efter som han inte är frisk. Tänker ABSOLUT inte göra samma misstag som jag gjort innan!


Blomma är så jävla fin att ni anar inte och nu har våren börjat komma. Och då kan vi snart åka till banan. Åh vad jag längtar tills dess vill jag lova!  Och snart kan vi också börja på att sätta Lilja för vagn.


Ja mycket på gång nu med flytt och allt!


“You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.” // Dr.Seuss


Så sant! Min man är för bra för att vara sann <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards