teambus

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Sara - 1 februari 2014 08:52

Efter jobbet igår så kom Simon och SMilla och hämtade mig på jobbet. Jag har nämligen Smilla nu men hon har fått vara med simon när jag jobbat. Det har ju så klart gått jätte bra.


När jag kom ut till stallet så stack jag och Maria ut på en tur! Blomma gick så himla bra! Vå körde i vexlande tempo fort och jogging. Mio utmande Blomma till att tävla vilket är toppen tycker jag för då får Blomma lite mer löphuvud. Första gången så galopperade hon lite men när jag sa stop så bromsade hon. Och jag tror det var för att jag höll henne för lite hon fick inget stöd från mig. Men jag är stolt över henne hon gick så himla bra. Sen joggade vi en bit n är vi kom till bakvägen så släppte jag henne igen. Och då gick hon så himla bra att jag var så imponerad på henne. Hon sprang så himla bra och VILLE verkligen vinna över Mio. att Mio utmanar Blomma är en väldigt bra sak tycker jag för då får hon farten! Nästa gång ska jag bara komma ihåg klockan så klart jag glömde klockan denna gång också. Det var inte så smart av mig kan jag ju säga! Sen fick hon komma in och fick inne täcke och BoT på sig.


Sen tog jag ut Lilja för en liten tur. Först övande vi på våra vanliga lövnigar sen gick vi ut på åkern och bestämde oss för att hon skulle få pulsa i snön vilket hon tyckte var jätte kul. Men ajg hade så passa kosrt grimskaft så hon kunde inte bralla. Grimskaftet är långt men inte så långt. Nästa gång så ska jag ta longerlina och låta henne bralla så mycket hon vill.

   

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards