teambus

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Sara - 14 februari 2014 23:00

Kom och tänka på att jag vill skriva om vad jag gillar för mat och inte gillar bara för att.... Ja varför inte?



Gillar.

 


Jag älskar och då menar jag älskar kött tycker det är jätte gott. Tror mitt favorit kött är fläskfilé i ungen med strips och sallad och sås till. Eller potatis det går också super bra! 

Jag gillar fisk! Speciellt lax jag älskar mammas lax i ungen det är det bästa som finns! Skulle kunna äta mig sjuk på det alltså! Då ska det vara potatis till och kall sås.

Jag gillar grytor av många ska med kött och kycklig det tycker jag om. Jag har kommit på ett sett att göra kykliggryta som jag tycker är jätte gott.

Och en sak som vi inte äter ofta knappt alls det är vilt det tycker jag mycket om! Älg är super gott och rökt renhjärta som jag smakade när vi var på norlia mässan med Petra och Niklas gud vad gott det var.

Men jag äter det mesta.


Tycker inte om!

 


Jag gillar inte korv jag kan äta korv om jag måste men jag gillar det inte. Det värsta jag vet är falukorv det är inte gott inte kallt inte stekt kan äta det i ungn men jag gillar det inte. Korvstroganoff gillar jag inte alls! Det är inte alls gott kan jag säga! 

Jag är inte heller så där över förtjust i blodpudding går att äta men det är inte så gott.

Jag gillar absolut inte ketchup det är sliskigt och äkligt. Kan ha det i mat och på korv med bröd men inte mer än så.


Jag äter som sagt det mesta om jag måste jag är inte kräsen av mig om det inte kommer till korv. Det tycker jag inte så mycket om.

Av Sara - 14 februari 2014 21:59

1. Jag retar upp mig på onödiga saker


2. Jag kan ofta stänga in mig i mig själv och tänker alltid det värsta ur allt.


3. folk säger att jag är glad hela tiden. Vilket jag själv inte tycker jag är alls. 


4. När det kommer till mitt skrivande är jag så otroligt självkritisk tycker inte jag skriver bra! 


5. Jag är väldigt envis som är både till min fördel och nackdel


6. Jag är besatt i musik lyssnar typ alltid på musik utan musik går inget bra!


7. Jag tycker det är rätt kul att spela tv spel ibland speciellt när jag är på dåligt humör


8. Jag har hela 7 syskonbarn snart min stora syster ska ha barn snart


9. Till för några år sedan har jag inte tyckt om barn alls! Hade inte ens tanken på att jobba med barn! Och egna barn fanns inte ens på världskartan! 


10. Jag är besatt i många tv serier jag älskar serier fastnar för de flesta serier men tröttnar snabbt på dom med för mycket drama.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards