teambus

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Sara - 7 oktober 2013 11:47

Ja i går så gjorde jag inte så mycket städade lägenheten så ja det blev bra. Sen kollade vi på sista Potter filmen och jag och Maria grät genom hela filmen gud vad vi grät. 


Och idag så tog jag lite sovmorgon och tog det lungt med frukost. Jag har ju tagigt ledigt denna vecka så då tänkte jag fixa saker som jag inte hunnit med. Som att ringa lite smtal få Lilja för vagn? Och plugga teori och klippa mitt gräsliga hemska långa hår!


Och nu har jag ett grud schema för Blomma vetör snabb jobb inte riktigt om jag är nöjd med det men jo men jag vet inte om hon ska skritta före och efter snabb jobb och ha växlande tempo en dag. Tror jag kanske tar en skritt dag istället för en vilo dag. Men skritt/makrabete är viktigt tycker jag hon behöver verkligen det. Och när hon gör snabb jobb så vill jag helst att hon går dom jobben på banan nu i början. Sen kan jag ta dom hemma. Och när Lilja är riktigt inkörd så kan vi köra i lag så får hon bättre förutsättnigar än Blomma hade. 

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards