teambus

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Sara - 18 oktober 2013 11:18

Igår när jag skulle cykla till bussen för att komma till jobbet så gjorde jag en vurpa. Jag ramlade rakt platt på magen jag blev skit blöt gjorde inte illa mig slog i handen lite och har ett blåmärke på armen och slig i pannan. Vart blöt som fan var tvungen och cykla hem och byta kläder. Så Simon fick köra mig till jobbet. Dagen gick jätte bra sen åkte jag hem till mamma och pappa och så kom Elin och vi fixade Lilja i regnet. Vi drack lite kaffe och sen gick vi ut och tog in hästarna. 


Lilja var super duktig hon var lite bufflig som vanligt men tömkörnigen gick toppen och när vi hade vagnen gick det cokså jätte bra. Så få vagn på henne kommer inte vara några problem. 

 

Blomma fick vila igår och Blomma. Och i dag så åker jag inte ut alls för jag har fått nackspärr väldigt spännde...... inte jag kunde inte ens ta mig upp från sängen i morse.



Och jag skiver lite igen fanfiction på engelska det är riktigt roligt faktiskt satt och skrev hela kvällen igår. Men sen att det över huvudtaget inte är grammatisk rätt. men jag älskar att skriva det och efter som det är Harry Potter så känns det rätt! Vill ha dom böckerna på engelska. 

    Detta är min karaktär Cassandra Malfoy dotter till Draco och Astoria.


"Remember that everyone you meet is afraid of something, loves something and has lost something."// H Jackson Jr




Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards