teambus

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Sara - 10 oktober 2013 21:28

Riktigt tråkigt väder har det varit i dag. Jag önskar jag hade ett körkort och en bil man kunde köra transporten med en dag som denna. För då skulle jag kunnat bokat ridhuset och åkt dit och göra något med Blomma. Igår fick hon en välförtjänt vila efter dom passen hon gick dagarna före. Och idag tänkte jag åh jag ska köra gud jag ska ut och köra så dåligt väder kan det inte vara. Satte mig och spelade lite dragon age och jag sitter fast jag trordde jag skulle bli galen. Men men sen ringde jag till mamma och sa åt henne och hämta mig. Hon bara ska du verkligen köra idag? Jag bara ja mens å mycket kan det ju inte regna. Haha jo du var fel jag fick där det spö regna och va skit kallt ute! Så nej jag ställde in körning och tömkörnig och skjuter upp det till i morgon. För Blöt häst utan täcke ingen bra ide. 


Så i mon så ska jag ut till stallet och fixa köra Blomma och tömköra Lilja. 


“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.” // Robert Frost

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards