teambus

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Sara - 20 oktober 2013 22:03

Ja igår var vi på trav på romme det var kallt som fan men kul. Systemis var så klart med och jag fotade massa fina nordisar och hästar. Och vi träffade bästa Elin sen var vi till dom på kvällen på fest :D Som vanligt trevligt att vara med bästa Elin.


Ja lite bakis var jag idag huvudvärk mest men det gick över. Åkte till stallet tidigt och åkte ut för att mocka skit. Jag lyssnar alltid på musik när jag mockar det går fortare då tycker jag. I alla fall när jag är själv i stallet. Haha ja jag dansar och sjunger väldigt falskt det är så vackert att man smäller av. Så kommer Kattis när jag mockar Blommas box haha hon hade sagt hej till mig typ fem gånger och jag märker inget. Haha ja det är så typiskt mig. Hon skrämde dessutom skiten ur mig. Haha ja så kan det vara när man är i sin egen lilla värld. Jag mocka och fixade klart allt med Kattis hjälp. Och sen gick vi in och drack lite kaffe och fika.


Sen stack jag ut på en tur på Blomma. Red en kort vända med mest skritt idag. Hon var lite pigg i dag ville som vanligt inte stå stilla när man ska sitta upp men jag accepterar inte när dom vandrar runt så hon fick gå i en cirkel runt mig. Efter många försök att gå så stod hon stilla tillslut. Vi skrittade på långa tyglar travade och galopperade lite helt karvlöst vi skulle ju bara ut och röra på oss lite. Men gud vad kallt det var trodde inte det skulle vara så kallt heller.


Och idag kom Emmas Engla hem till oss över veckan :D det är Blommas halvsyrra från pappas sida. Och Emma som hyr lillstugan av mamma och pappa äger henne. Så denna vecka kommer Engla vara hos oss och då får jag och Blomma en kör/ridkompis. Vi ska åka till banan och köra i lag det ska bli så jävla roligt detta. 


Ja denna vecka kommer att bli bra det är jag säker på. Jag hoppas den toppas med att jag får bli av med en sak jag velat bli av med länge nu! Men vi får se om han ringer i morgon annars ringer jag han på onsdag tänkte vänta i två dagar han skulle ringa mig denna vecka i alla fall.

                   Engla

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards