teambus

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Sara - 8 januari 2014 21:07

Känns som att jag går på någon form av extrabatterier just nu. Jag vet inte var jag får energin från men eller nej jag har ingen energi jag går som en robot just nu. Är verkligen jätte trött. Har varit dålig i magen också haft diarré och jag har fortfarande ont i magen det är något som inte står rätt till med mig så jag måste ta mig till vårdcentralen och kolla upp vad som kan vara fel med mig för något är det! Inte nog med det har jag vänt på dygnet. Hatar verkligen att göra så! Men nu när jag börjat jobba så borde jag få mer rutin på dagarna i alla fall! 


Och Blomma hon är ju så himla fin alltså sist jag körde henne så fanns det ingen broms på henne. Min fina tjej, hon har fått vila några dagar nu efter som jag mått jätte dåligt. Tvingade mig till jobbet i dag i alla fall kände att jag kan inte sitta hemma oavsett hur dåligt jag mår. Men i alla fall så red jag barbacka idag. Ja det gick väl bra jag åkte ju inte av men hon var super het. Sådan mor sådan dotter kan jag lova! Tok hästen min<3.


Och Lilja tränar vi massor att sätta på täcke i boxen det går bra men hon får fortfarande täcke på sig på gången på morgonen. Hon måste lära sig att få på det i boxen men hon är lite små rädd så vi ta det lungt. Ska träna mer NH med henne och lära henne massor med det. Ja det går riktigt mycket framåt med det kan jag säga men har inte bråttom med det men hon är envis som en gris. Man måste verkligen FRÅGA henne om man får göra vissa saker med henne!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards