teambus

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Sara - 19 januari 2014 21:25

Idag så hade jag och Maria bestämt att vi skulle ut och köra och rida. Sen fick jag med mig en kompis ut till stallet också. Det var väldigt länge sedan vi sågs så det var roligt att träffa Sara igen. Efter som vi inte ses så ofta. Vi körde en vända med Blomma hon skötte sig super bra. vi joggade bara idag efter som hon har så pass dåliga skor som hon har. Hon ska bli omskodd i veckan hoppas jag. Hon låg på och var piggelin som vanligt och ville springa fortare än hon fick göra. det gör hon alltid nu för tiden. Hon är så himla rolig att köra just nu.


Tog ut Lilja en vända också det gick väl så där. Hon ville inte alls idag var mest bara stressad och rädd stod på bakbenen och ville inte alls idag. Ska ta henne i morgon och jobba med henne ordentligt när jag är ensam med henne. Det är lättast då det bara är hon och ja när jag har koncentrationen helt på henne och ingen annan. Så vi får väl se hur det går då om hon ska tjura igen. Hon är lite tråkig när hon tjurar ihop den där damen.


Sen så satt jag och Sara och snackade inne hos mamma och pappa ett tag. Sen kom Lisa förbi och syrran så vi snackade lite skit också.

  Bjuder på en till bild på mig och Lilja från i fredags

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards