teambus

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Sara - 1 april 2014 09:10

Den 14 april ska jag till gangnef kommun och skriva in mig som vikarie där. Kan ju säga att jag längtar tills jag får börja jobba igen jag tycker det är rätt tråkigt att vara hemma kan jag lova. Jag funderar på att börja göra pannband och sälja dom men jag måste först träna och göra så att dom blir riktigt snygga sen kan jag göra dom bättre. Men jag gillar reultatet hittils. Lollo fick ett till sin nya pålle hon blev nöjd sen har jag gjort ett till Blomma och ett till Lilja ska göra ett till syrran och ett till Mio. Och ett tävlings pannband till Blomma och det ska stå busblomma på det först tänkte jag beställa ett som det står Busblomma på men sen ångrade jag mig och vill göra något som är eget. Något som ingen annan ha. Och ja det ska vara rött jag har mani på rött och hennes tävlings färg är röd. Hennes färg är röd.


Igår red Maria Lilja och hon skötte sig så himla bra min lilla tjej. Igår hade hon fasoner för sig och ville först inte följa med Maria in men det fick hon inte för mycket för. De red en kort vända med både trav och galopp. Och Lilja skötte sig super bra.


Sen skrittade jag ut en vända med Lina och jag provade ett nytt bett på henne idag ett större bett och sen en hannoveransk nosgrimma. Vilket gick super bra hon trivs jätte bra på det bettet. Hon är som en helt annan häst nu för tiden hon är mer lugn men ändå på hugget hon vill jobba men hon är mer nöjd än förr. Hon går hela tiden och vill verkligen jobba med mig. Igår gick hon till och med i from när vi gick ute vilket inte hänt förr. Hon orkar ju inte allt för länge men en stund orkar hon. Visst att hon är piggelin men hon och jag jobbar mer och mer med varann och jag älskar verkligen den där lilla hästen hon slutar aldrig förvåna mig.

Och nu äter hon ALL sin mat igen efter allt krångel så äter hon ALL sin mat och lite ändringar och så blev det men nu äter hon ALL sin mat och det känns så himla bra. Och snart kan vi åka till banan igen jag längtar vill jag lova! Jag längtar tills hon kan få visa vad hon går för. 


"You know, extraodinary things happen to extraodinary people."// Peep narnia

                               

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards