teambus

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Sara - 7 september 2012 15:39

har väl fått lite små panik just nu över hur jag ska göra med pengar och så vidare väntar på överklagan från CSN och som alla vet är dom inte världens snabbaste med beslut. Jag vill ju inte sluta skolan för att dom sätter käppar i hjulet för mig. Så jag lite panik börjar jag få men men ja det löser sig ordnar sig orkar inte sitta och oroa mig över det heller men jag kan erkänna att jag börjar få lite lätt panik över det. Men men det löser sig alltid det ordnar sig alltid men den inställningen börjar försvinna nu för om jag inte får pengar då får jag panik eller nåt. Men men inget att få panik över nu idag blir det sup och svälj och i mon med!



Och Blomma hon är ju alltid fantastisk i mina ögon men i onsdags när inte jag var med var hon bra MEN hon fick ont av barfota skorna hon hade skavsår av dom men hon gick under två minuter när hon gick bra helt fantastisk häst är hon. Och allt mitt slit börjar visa att all den träning jag lagt ner är bra! Och på onsdag har jag tagit ledigt och ska åka med och kolla när hon ska springa för hon är ju så fantastisk häst och då får hon skor. MEN denna gång är bara en engångsföreteelse för snart är det provlopp som gäller och jag VILL vara med.

  våran vackra stjärna <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards