teambus

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Sara - 30 september 2012 21:07

Ja gick inte så bra sist vi var på banan med henne hon var halt hon hade ont i knäna. Så Då vart det vetrinären nästa och då blev hon behandlad med både tuppkam och kortison hoppas hon blir bra snart. Tre veckors konvalisent men hon blir nog bra sen tror jag. För hon är ju bra hon kan spurta som fan alltså men ja nu har vi haft så många skador.... Men ja hon blir bra det måste hon mitt fin fina hjärta du ska vara frisk <3

 


Och nu ska jag få hjälp att köra in Lilja ab Annifrid och Elin :D<3


Och själv har man halkat och drattat på foten...

Ja utgång mycket alkohol och och blött dansgolv och en bra låt jag springer..... DONK dratta på golver Annifrid fick hjälpa mig upp :P men jag dansade hela natten lång i alla fall.

Men sen i morse vaknade och hade skit ont..... Svullet som fan och åkte in till akuten på kvällen inget brutet en rejälv stuknig går på krykor just nu..... Inte så kul nästa gång jag går ut ska jag inte dratta på ändan!

Så ja nu känner jag mig handikappad för att jag kan typ inte göra något! Och hästana måste jag ha hjälp med tills jag blir bra för just nu leder vi in dom!

Äh den här blir bra jag lever ju fortfarande!

  så här fin är min fot :P
  

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards