teambus

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Sara - 12 september 2012 15:35

Vi tänkte bara säga att om du pluggar för att det är kul får du skylla dig själv vi värnar inte för att ha kul! Och dessutom så tänker vi inte värna för utbildnig du ansvarar själv för din utbildnig. Ja så klart detb är sant JAG ansvarar för att får en utbildnig och allt det där. Men ska man alltås behöva betala för sina misstag HELA tiden? och visst ja vi värnar inte för att du ska bli det DU vill nej nej det skiter vi i. Nej jag skiter i detta nu orkar inte mer stoppar huvudet i sanden nu och skiter i detta! Det är som det är vad fan ska jag göra åt detta?

Nu ångrar jag att jag gick på GOtland ett år för att det var kul! nu när jag vet vad jag vill bli



Blomma gick i varje fall bra på banan tjurade lite och sen blev hon skodd och det tycker ju hon verkligen om..... inte.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards