teambus

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Sara - 19 september 2012 22:00

Jag vill klara detta ensam. Jag säger hela tiden jag klarar detta allt är bra jag vill hålla en god fasad och vara glad precis hela tiden. Men det är inte alltid så ibland måste man ta hjälp och säga nej jag klarar faktiskt inte detta ensam. Fast jag vill säga nej men va fan jag klarar detta men hur ska jag göra det? Jag vet vad jag vill bli och vad jag vill här i livet. Jag vill ha det där jobbet som jag älskar inte jätte bra betalt men ett jobb som jag älskar och trivs med och det är just att bli förskolelärare. Men ja hur ska jag göra nu då? när jag går i skolan en månad till utan pengar helt och jag MÅSTE ha detta år för att kunna komma in på högskola. Det finns inte en chans i helvetet att jag tänker plugga i tre år för att komma in på högskola då kan ni lika hjärna skjuta mig här på plats. Men jag känner mig lite panik över detta hur ska jag klara detta år? Ja jag får väl hoppa av i värsta fall och jobba och se vad jag vill göra annars med mitt liv. Jag får jobba med något jag van trivs med vara vikarie tills ajg bli lasad och sen jobba med det jag verkligen hatar.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards