teambus

Alla inlägg den 7 november 2013

Av Sara - 7 november 2013 10:10

 


Jaha med end krachad dator och mobil på lagning så har jag inte bloggat på ett tag.

Blomma tappade båda  sina framskor för ett tag sen men hon fick nya i tisdags men inga flappskor på framfötterna då inte. Dels för att vi helt glömde bort det men sen harry väl internet Tilden räckt till så då fick hon vanliga skor med brodd Och jag hoppas verkligen att hon behåller skorna på så hon inte tappar dom.  Hon var som vanligt jävlig att sko. Ronny var tvungen och säga ifrån till henne ett flertal gånger. Det är min busblomma det. Om man inte säger från till henne på skarpen så gör hon precis some hon vill. Känner den Damien väl och jag vet hur hon är. Tro mig om man inte skulle säga ifrån till henne skulle hon vara ett kräk. Och bortskämda hästar som får göra precis som de vill är fan det värsta jag vet. Fast sen behöver junk inte alla hästar lika rakalinjer som Blomma för hon är inte lite envis. Men sen finns det dom hästar nej nej rättelse djur som är alldeles för bortskämda. Och såna djur tål jag inte.


Men i alla fall så tog jag och Lisa oss ut på en lätt jogging tur igår. Blomma var jätte fin lite pigg hon låg på lite men inte allt för mycket. Ska rida med syrran idag. 


Och nu är Lollo sorta också. 





Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards