teambus

Alla inlägg den 10 november 2013

Av Sara - 10 november 2013 11:48

Ja nu kommer jag sätta igång med mitt tränings schema på blomma igen. ja jag ska också börja träna ska skriva in mig på ett gym i slutet av månaden. är trött på att se ut som jag gör. Och ska försöka hålla mig borta från socker så mycket det går. hum ja se hur bra det kommer gå. Jag är beroende av det vilket jag redan vet. men jag måste börja med att trappa ner jag vet att jag inte bara kan säga nu slutar jag helt utan vi börjar med att trappa ner på sockret! !!

och jag måste dessutom ta mig till en kiropraktor och kolla min rygg och axlar. jag hatar kiropraktorer om jag ska vara ärlig är jag liv rädd för dom men jag måste. vi lägger ut tusentals pengar på att hästarna ska vara friska och krya men bryr vi oss om hur vi tar hand om oss själva? nej det är för dyrt det är onödigt säger vi hela tiden. Men jag måste verkligen ta hand om mig själv också och om det kostar lite extra må så vara. För att kunna börja träna måste jag först kolla min rygg och axlar och nacke.

vad blomma beträffar så har jag nyss klippt henne eller ja jag hann klippa halva henne sen så gav skären upp och lisa hjälpte mig att fixa det men hon har under magen kvar. Hon var blöt igår att klippa en blöt häst är omöjligt.
Igår så var vi ute och körde jag lisa och kattis. ja kattis red förstås springen. det blev en kort vända efter vi skulle ha ridit på förmiddagen men så hände det en tragisk sak i går natt. där Busande står hos ett par kompisar till oss hennes hag kompis Gallan dog. finaste killen ?.
så det blev senare än vi tänkte blomma var super fin och pigg i alla fall.
Idag får hon nog vila tror jag har inte bestämt mig ännu. Men jag ska nog ta mig ut och klippa henne under magen i alla fall.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards