teambus

Alla inlägg den 28 november 2013

Av Sara - 28 november 2013 23:06

Ed Sheeran - I see fire.

En låt som Ed Sheeran gör till den nya hobbit filmen The hobbit: The desolation of smaug. Jag längtar nästan lika mycket tills den kommer ut som jag längtar till på söndag! Jag älskar den första hobbit filmen jag är ett stort fan av Peter Jacson dessutom tycker han är fantasisk! Och jag ahr faktiskt inte läst böckerna eller jo jag har läst hobbit men tycker dom är skit jobbiga och läsa. Det är en klassiker alla borde läsa säger många men jag klarar inte av J.R.R Tolikens sätt att beskriva allt in i minsta detalj missar inget till fantasi. Har väldigt väldigt svårt för sådana texter inte alls mitt sätt att skriva eller läsa på!

 

Av Sara - 28 november 2013 19:38

Ja nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker till globen. Den årliga trippen till globen blir på söndag i år igen. Och det är det valiga sällskapet eller vad man ska säga. Det är jag mamma och Lollo plus Matilda denna gång. Och klart man är taggad att åka. Vi åker som vanligt på morgonen och stannar och äter på"max i södert'lje? Alltid en rutin ett tips är att äta där på vägen brukar alltid vara smockat på globen! Sen så går vi på mässan och kollar brukar också gå på köpcentrum lite. Men det ska i alla fall bli grymt kul att komma bort lite.


Och idag så red jag Blomma en kort vända i kolmörkret och blåsten hon var super pigg som vanligt. I morgon ska vi ta en längre tur i alla fall.

Men vi kommer inte hinna åka till banan med henne denna vecka tyvärr. Jag har jobbat hela veckan och sen så i morgon hinner vi inte heller ska bort på kvällen där sen. Och på lördag ska jag hjälpa syrran att flytta Springen och sen ska vi ju till globen på söndag :D.


Och jag älskar att jag kan skriva igen det där går i perioder faktiskt men ja jag tvingade mig själv att göra det tråkigaste jag vet. Ändra det är fan det tråkigaste jag vet är fan att ändra och hålla på det är inte roligt. Men det blir bra i slutändan det blir det verkligen! Älskar den där känslan när man har ändrat och känner sig så nöjd. Har ändrat på en del namn bland annat för att deras gamla namn passade verkligen inte in. Jag vet inte om jag ska ändra på ett till har inte bestämt mig ännu men vi får se. När jag är klar med det hela kommer jag ju i alla fall få lov att ändra ännu en gång och korr läsa ännu en gång. Suck på det!

 



Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards