teambus

Alla inlägg den 18 november 2013

Av Sara - 18 november 2013 17:44

Jag vill bara säga det tack ni som stal min cykel utanför min lägenhet någon gång i går natt. Tack så väldigt mycket jag blev verkligen jätte glad. Cykeln var låst och ni snodde den i alla fall gud vad lycklig jag blir alltså! Nej fy fan kan man inte bara låna andras saker vara?! Jag menar oavsett om min cykel nu skulle varit olåst så kan man väl för fan lära sig vad som är mitt och ditt?! Eller är det bara jag som tycker det? Jag skulle aldrig kunna gå och sno en cykel bara så där! Så i morgon måste jag ringa polisen och polisanmäla detta! Jag känner mig lite små irriterad över detta måste jag säga.

Har i alla fall jobbat idag jobbade inte alls länge. Man jag har en sprängande huvudvärk och jag tror det är något som ligger fel i nacke rygg eller något för jag burkar annars inte ha sån huvudvärk när jag har glasögonen på mig. Så jag lär beställa tid hos en kiloprkator vare sig jag vill eller inte. Fast i och för sig så börjar jag ha så ont i ryggen att jag knappt orkar med mig själv!


Blomma är i alla fall en riktig räser just nu hon är hur pigg som helst sen vi la till det aktiva fodret på henne. Hon är finare än någonsin och varje gång man motionerar henne är det en fröjd. För hon vill verkligen hon ger allt. Har blivit en del ridning nu på sista tiden men det blir så efter som man inte har så mycket tid och det blir mörkt.

 




“Be yourself; everyone else is already taken.” //Oscar Wilde

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards