teambus

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Sara - 1 september 2013 21:52

Jag är så stolt över mina flickor bus alltså. I fredags red jag med Maria och Havanna. Blomma hon skötte sig skit bra hade inte ens en enda tendens till att sparka mot Havanna. Vi red inte så jätte lång vända men vi travade och galopperade hon tyckte det var skit kul. Hon ville till och med gå en annan väg hon ville inte gå hem. Knäppis hästen min. Hon ska få gå minst ett galopp jobb i veckan nu dels så styrker det henne och sen så blir hon av med sin tjocka mage.

Efter ridturen tog jag ut Lilja och tömkörde henne. Hon var helt underbar skit duktiga tjejen.


Och igår så körde jag Blomma hon skötte sig skit bra var lite het bara. Vi körde på slingan och låg på lite men skötte sig skit bra.

Sen åkte jag mamma och Emma till Dalhalla och kollade på deras fyrvärkeri show fy fan vad det var bra! Linnea Olsson alltså och ja allt var grymt bra!

En av Linnea olssons låtar =)


Sen idag har jag varit ute på äventyr med min systemis och fotat en kompis nordisar =). Och jag blev kompis med en som jag tänkte hästnappa ;) så jävla fin nordis att jag smäller av!


“If people refuse to look at you in a new light and they can only see you for what you were, only see you for the mistakes you've made, if they don't realize that you are not your mistakes, then they have to go.” //Steve Maraboli
Underbara Blomma som bara hittar på massa jävla bus

    Den där Sture blev så fin <3

  Vår fina underbara Buslilja <3

                    Från föreställningen på på Dalhalla

                       Linas fina underbara flickor :D      Denna häst tänkte jag hästnappa han var så fin Balder heter han

               

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards