teambus

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Sara - 11 september 2013 22:41

Here, with me, I thought we'd be,
Stronger than the past,
Better than the ones before.
How did I fool myself in thinking,
We had it all

I felt the world was ours for the taking,
When I fell into your eyes,
Never a doubt that we would make it if we tried.

Jag kan inte hjälpa det jag saknar han. Jag saknar den där busiga knäppa nordisen jag gör verkligen det. Och den där ägaren alltså om jag någonsinn träffar henne på trav banan ska jag tala nej jag ska...... Jag ska inte göra något det är hon inte värd. 

Det kan inte hjälpas hur mycket jag än inte vill sakna han gör jag det i alla fall. Men jag är så glad över att jag har Blomma för henne kan ingen ta i från mig. INGEN kan säga jag vill ha tillbaka henne för hon är MIN! eller ja inte helt min men jo hon är min! 

Men det betyder inte att jag inte saknar han. Och som tur är så är inte ägaren på romme och tränar sina hästar och jag behöver ju inte se henne. Och hon kan inte få tag på mig på något sätt. Jag bröt alla band med henne när hon tog tillbaka Ferdinand.... Men om jag får veta att hon använder MINA eller lisas bilder på honom blir jag riktigt arg! Det har hon ingen rätt till att göra! Nej nästa ridhäst jag ska ha ska jag köpa!!!

Av Sara - 11 september 2013 22:26

Igår så var jag med Blomma och körde ett galopp jobb med Maria  och Mio. Blomma skötte sig skit bra som vanligt. Vi galopperade i typ fem kilometer i sträck denna gång också. Jag kortade lädren och stod i fältsits den mesta delen av tiden. Satan i gatan vad trött jag blev i benen så idag har jag inte lite träningsvärk.

Blomma skötte sig utmärkt i alla fall hon lyssnade på varje förhållning jag gjorde och varje ökning stolt matte idag med.

Hon är så himla rolig att rida för hon vill ju verkligen göra rätt hela tiden.


Och sen tömkörde jag Lilja och hon skötte sig super hon med.


Och sen snacka jag skit med Emma ett bra tag.


Och snart har jag varit sambo i fem månader hur gick tiden så fort?


"Ge aldrig upp det du brinner för" // okänd 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards