teambus

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Sara - 9 september 2013 19:27

I helgen har jag haft Benjamin för syrran har jobbat. Han kom i fredags och åkte hem igår eftermiddag. Jag har haft kameran i högsta beredskap och tagit massa kort på bus ungen. Han har lekt med en pojke som heter Vincent min kompis Jonatans systerson. Vi har hälsat på Jenny och hon hade massa roliga saker hos sig. Na var inte hemma men det var jätte kul att träffa Jenny vi ses allt för sällan tycker jag! Sen har vi varit på Kupolen varit ute en hel del fast han tyckte det var roligt att vara inne. För jag hade roliga lådor som han kunde leka med. Vi har ätit godis och glass har skämt bort han lite =). Sen så gick han runt och sa Sara hela dagarna och så frågade jag honom vilkens Sara jag var han svar var min. Och sen frågade jag han inte Simons då? Han bara nej. Haha ja han är charmig den där lilla underbar huliganen.


Och i går så skulle jag köra Blomma så pappa kom och hämtade mig. Men pappa ville köra så jag tog och fotade när han körde på slingan. Åh vad fin hon är nu. Hoppade lite men pappa skötte det bra. Hon gick så himla bra hon ser skit fin ut nu. Och ner i vikt har hon gått också och det gillar vi mycket. Så jag hoppas vi kan ta oss till banan snart så vi får se vad hon går för! Nu vill jag att hon kvalar snart så vi kan komma till start jag vill veta vad hon går för! Jag vet att hon kan om hon väl ger sig fan på att springa då springer hon skit bra. Jag vet att hon kan! Bara hon vill kan hon springa så förbannat bra!


"I am responible for what i say. 

I am not responsible for what you understand" // okänd

                                                                               Älskar denna bild på busungen                                                             My love


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards