teambus

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sara - 4 september 2013 22:05

Igår var jag sjuk och hemma hade sovit i typ två timmar för att jag hostade så jag var på väg att kräkas. Sen så vaknade jag med feber men det blev bättre under dagen. Så jag var hemma igår med feber och extrem hosta men på eftermiddagen var jag bättre så jag bestämde mig för att jobba idag. 

Sen försökte jag mig på teori men det ja det gick rentutav åt helvete på riktigt. Jag failade rejält på pluggningen jag känner mig så jävla värdelös måste jag säga när det blir så. Känns som att det där körkortet....... not gonna happend. Men jag vet att det kommer göra det men alltså jag blir galen på detta.


Så idag var det en ganska tung dag på jobbet. Segt på eftermiddagen och jag försökte mig på teorin på rasten inget. Det är nej det går inte bitter över det och tyckte att fy fan vilket skit detta är skjut mig!

Men så kom jag hem och tog ut Blomma på en tur. Och aj allt förändrades. Vi var ute och gjorde galopp jobb hon var så jävla bra att jag ja det kändes som att vi flög fram hon och jag. Hon lyssnade på varje förhållning varje styrning jag kunde rida på lill fingret. Hon ökade när jag ville det hon minskade när jag ville det. Och framför allt vi hade skit kul.

Så när jag kom hem så var jag i extas jag gissar på att jag såg jävligt överlycklig när jag red igenom byarna med världens leende och kramade Blomma och klappade henne massor. 

Tänk att en ridtur kan få en att känna sig oövervinnerlig det kändes som att jag kan allt. Och jag klarar allt. Och jag lever på det fortfarande!

  Du är den finaste i världen <3 utan dig är jag fan vilse utan dig så är allt mycket mörkare. Jag älskar dig Blomma <3 Från den dagen du utkom har jag älskat dig du är mitt hjärta mitt allt och lite där till skulle inte ge upp dig för alla pengar i världen.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards