teambus

Alla inlägg den 25 maj 2014

Av Sara - 25 maj 2014 20:18

nu är man på väg hem efter en fantastisk helg i Stockholm på valla har vi varit :-).
först fantastiskt fina hästar och underbart väder båda dagarna. god mat på hotellet helt otrolig mat på Victoria tower kan jag säga och inte tala om utsikten högst upp. så länge man inte tittar ner går det bra :-).
Idag gick ju själva elitloppet av stapeln och vilken fart de hade i försöken jävlar i mig vad fort det fick. men det slutade med att Timoko och Björn Goop dansade in segern galant :). väl värda den segern! jag höll på Raja Mirtchi jag men andå så tyckte jag att Timoko gjorde det skit bra.
och efter som man är kallblods fanatiker kan man ju inte lämna Neslands Loke onämnd nej fantastisk prestation av norrmannen jag höll ju lite på Tekno ordin men han blev slagen men Neslands Loke var riktigt bra och fin.
Tog en massa massa bilder också hade självklart med mig systemis så bilder kommer senare :)

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards