teambus

Direktlänk till inlägg 25 november 2013

Rubrik saknas

Av Sara - 25 november 2013 20:10

Ja mina tjejer slutar inte imponera på mig. Vi var till banan med Blomma igår vi gjorde ett rakbane jobb jag körde för första gången på typ en vecka. Jag ahr typ bara ridit för att det varit så hårt i marken och damen är väldigt het när man kör kan jag ju lova. Blomma avr super duktig kändes jävligt fin shit vad stolt jag var över henne! Men jag glömde att ta ett annat bett och käk så jag har ont i armarna idag för fy tusan vad stark hon var! Men jag är så himla nöjd med henne känns som att snart kan vi gå till start eller i alla fall kval med henne. Jag är så himla nöjd med henne.


Och sen när vi kom hem igår så tömkörde jag och Kattis Lilja och Springen den där Lilja hon kan hon skötte sig exemplariskt. Man kan ju fårga sig vem som är två Springen eller Lilja.


Har börjat skiva igen också på "kämpa för frihet" Mer ändrat och fixat med alla namn och sen har jag gjort om en karkatär. Det är egentligen lite spännande hur jag utvecklas i mitt skrivande. OCh jag skrämmer mig själv vilka mörka karaktärer jag kan skapa. Jag menar först i början när jag skrev på denna så överlevde alla och visst fanns det vissa mörka personer med i allt bara de "onda" vann och ingen viktig person vann och det levde lyckliga i alla sina dagar. Men nu tar jag nästan död på hälften och sen så Har jag en otroligt ja jag vet inte hur jag ska beskriva henne. Jag har typ gett henne stockholms symtom men ändå inte. Hon ser sig själv utanför sin kropp genom hela berättelsen. Hon ser allt som hände utanför som att hon är en åskådare bara. Hon känner allt som händer och är fullt medveten om vad som pågår men hon är inte inne i sin kropp. Jag vet det låter jätte konstigt med när man läser det så tycker jag det ger en ny ja en helt ny edge på det hela. Jag tyckte det var en rolig ide. En mycket spännande ide. Sen har jag fundera på att skriva en karkatär i jag form. Hela berättelsen följer man olika karkatärer från samma värld men i olika situvationer och olika klasser. Det låter röröigt men det är inte så röröigt. I alla fall är det skit kul och börja skriv igen. Bara ändra och planera är väldigt roligt jag älskar att jag fått tillbaka mitt skirvaflöde igen. Och det hjälper mycket att läsa tidnigen "skriva" har betällt några tidnigar till mig själv faktiskt. Det är den enda tidnigen som jag faktiskt läst fårn pärm till pärm. Äslkar det tidnigen.

  Tänker lite att detta är denna karkatär som har liknade "Stockholms symtom"


"Ibland måste man anpassa historian för att den ska må bra!"// Pauline Wolff

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 december 2014 14:33

Självklart är det inget illa mede att ha häst på foder! super bra alternativ till att prova på eller om man inte har råd att köpa en egen häst! Men man ska akta sig för vissa loopholes kallar jag dom. Vissa saker som fodervärd ska man akta sig för oc...

Av Sara - 4 november 2014 14:17

Har faktiskt tänkt på detta en del nu. Speciellt med Lilja nu när hon är fullt ridbar nej hon är inte helt utbildad med hon är ridbar i alla fall. Har funderat vad jag vill med henne och om jag vill tävla och så vidare. Ja vad tänker jag om det då? N...

Av Sara - 20 oktober 2014 13:59

Jag kan börja med att säga att det inte är enkelt att ha unghäst ibland. Man står ofta och tittar på dom och suckar men kul har man också det går verkligen upp och ner. Just nu är Lilja i en grymt jobbig trots period det där går i vågor med unghästar...

Av Sara - 11 oktober 2014 10:02

Ja nu har vi gjort om lite i Liljas foderstat hon ska få mer hö en kraft och bara få fiber ingen energi. Så igår var vi och köpte miniraler som hon äter och linfröolja och fiber foder från granngården. Och sen får hon mer hö än hon får foder också de...

Av Sara - 10 oktober 2014 12:43

Jag pluggar går praktiken och pluggar lite till och gå tar hand om hästarna. Japp det är vad jag göra just nu. Eller ja just nu är jag sjuk. Vakande med feber för någon dag sen huvudvärk från helvetet och ja det var inte alls kul. Har varit hemma nu ...

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards