teambus

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Sara - 5 februari 2013 21:02

Ja nu är man tillbaka till vardagen med jobb och hästarna och allt det där efter dagarna i Söderhamn. Är rätt trött i huvudet efter dagens jobb när jag kom hem ville jag helst av allt bara ja försvinna gräva ner mig eller nåt. Hästarna har fått vila dom var inte hästar när jag släppte in dom de var mer eller mindre snöhästar!Igår så ängnade jag åt hästarna och borstade dom men det var Lilja som den mesta av uppmärksamheten riktades till efter som hon måste lära sig ett och annat när hon står på gången som att jag får ta på hennes ben utan att hon ska dansa runt.Hon var nästan duktigare att stå stilla än både Blomma och Ferdinand har fått ur Blommas hemska svans också den såg hemsk ut!Och Ferdinand han vägrade stå stilla på gången när jag borstade han. Tänk att ett åringen är bättre på att stå stilla än tio åringen. Ja jag vill inte tänka på hur het ferdinand kommer vara när vi rider igen.....

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards