teambus

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Sara - 27 februari 2013 21:02

Ja i dag vaknade jag ganska sent skönt att få sova ut efter som jag inte kunnat somna på nätterna var det jävligt skönt att sova ut idag.

Sen kom mamma och hämtade mig hos Simon så åkte vi först till barnens hus men de hade inte de jag sökte efter helt slut på typ allt! Men så köpte jag lite på Dollar sen hittade jag presenten till SMilla jag skulle ha och massa hårsnoddar!

Men sen ni då åkte vi till norells jag skulle ha ett par handskar och chaps. Men vet ni vad det blev istället då? jo jag köpte ett par stövlar :D:D det blev ett par mounin horse richmond high rider är såååå nöjd med dom. :D:D


Sen när jag kom hem så red jag först Ferdinand mycket skritt men idag travade vi också kan säga att jag är solt över min pojke. Han var exemplarisk idag. Och till helgen är det clinic och då kommer hans ägare och tittar :D.

Sen körde jag en mycket het och lite besvärlig Blomma. Men fart i kroppen har hon!

MEn den jag är mest inmponerad över är Lilja ställde henne på gången. Hon stod stilla :O:O och hon lyfter på ALLA hovarna utan krångel. ÄNTLIGEN har allt slit med henne gett möda :D:D.

   

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards