teambus

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Sara - 8 november 2012 21:57

Ja jag kan ju säga så här ibland blir jag galen på den där tre åringen vi har här hemma. Jag skulle klippa henne hon skötte sig super bra stod stilla..... Ja den mesta tiden om man säger så hon kan ju inte stå stilla speciellt länge på gången den hästen och stå på gången alltså...... Ja men i alla fall så kom vi till frambenen och hästen nocka mig med sitt framben då tänkte jag jaja jag tar resten så tar jag frambenen sen. Men ja så kom jag till bakbenen vid knäna då försökte hon spraka mig! Då menar jag inte en sprak utan typ tio välriktade spraka ja hon siktade på att träffa mig. Men det accepterar inte jag inte för en sekund så jag sparkade tillbaka. Så höll vi på ett tag tills hon stod stilla och då skulle jag föröska klippa henne där igen vad gjorde hon inte då? Jo så klart sparka igen.

Så jag gav upp sen med det där. Hon är i alla fall helklipp nu!


Fast vi kan ju diskutrera om det är snyggt

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards