teambus

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Sara - 18 november 2012 19:54

Idag kom Carro och fotade när jag red Ferdinand. Han avr super duktig i dag vi gick upp till paddocken och han ahr ju knäpp heter för min man han tar tag i deltat och har det i munnen. Muppiga häst men när vi kom till paddocken så hade vi det bästa passet vi haft. Han stressade inte iväg och jobbade på jätte bra är jätte nöjd med han idag!

Carro fick prova och rida han också han avr faktiskt riktigt duktig när hon red. Och jag funderar på att träna för den tränaren hon rider för Rikardo men han är ju så dyr känner att 1100 är lite väl dyrt för att träna en vecka men det skulle vara skit kul. Vi får se hur det blir i framtiden!

Men i alla fall lär jag köpa en nya sadel funderar på att köpa en tekna tror den dressyr sadeln är jävligt skön och prisvärd! Den sadeln han ahr nu ligger inte så jätte bra. Men jag tror jag ska köpa en pad tills vidare men dressyr sadeln blir nästa inköp!

  Vill ha en tekna sadel. Tror det blir en sån dressyr sadel extremt snygg och skön sadel!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards