teambus

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Sara - 30 november 2012 13:53

Har varit något ur gängorna nu den steste tiden har varit på värsta upp och ner humöret! ena dagen jätte gla den andra skit sur PMS åt helvete och på det har jag varit sjuk två dagar och sen har jag ont i örat så jag är nog på väg att få öroninflamation. Och har åkt på en rejäl förkylnig vad sjuk måndag tisdag orkade inte jobba låg och kollade på film hela måndagen mens å ringde Gunilla på tisdagen och frågade om jag kunde jobba. Ja och det är på ett av mina favorit dagis så då sa jag ja så klart.

Men i går var det kämpigt då hade jag ont i örat hela dagen det är ju trevligt att man känner sig lite halvdan innan man ska till Globen.

Men det ska bli så kul att åka till Globen med Louise och Jelly och mamma snacka om att jags ka shoppa då.


Och hästarna har stått en vecka nu för att jag varit dålig vill inte bli sjuk bara för att dom MÅSTE ut. Nej så jag avstod dom dog inte ska sätta igång dom nästa vecka om jag inte får feber vill säga.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards