teambus

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Sara - 21 november 2012 20:39

Ja Feridnand har fått stått två dagar nu för att ja i måndgas var jag i skolan och hälsade på och sen blev det på eftermiddagen så då körde jag Blomma för jag var tvungen och köra henne. Så då fick han vila och i går så jobbade jag till halv sex visst skulle jag kunna ta mig ut i kölmörkret men jag hade ingen större lust till det.


Och ja två dagars vila för den mannen menas en jätte pigghäst.... Men jag kunde SKRITTA ja hög här SKRITTA på helt långa tyglar :O Jag var helt imponerad han bara gick med nosen nere i marken helt avslappnad både hem och när vi red från gården. Sen gick han som ett ånglok i traven stundtals men det kan jag förstå. Gick in på en volt med honom också och jobbade lite lösgörande. Min duktiga sammarbetsvilliga kille gjorde nästan allt jag bad om.

Jag är nöjd med han inte jätte nöjd men han brukar alltid vara extra het när han stått men det var roligt att få komma ut och rida.


Och bilderna från Carro har jag sett nu är jätte nöjd med dom :D

  Min fina kille <3 Han passar så bra i rött :D

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards