teambus

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Sara - 11 augusti 2012 15:21

Oj oj ja jag insåg nyss att det kanske blir lite völ klychigt som rakt fårn en av dom där filmerna där dom möter varann och blir stört kära. Haha ja det är exkat vad mötet mellan Johan och Izabelle är. Men det är ju i och för sig bra. Jag tror jag gillar det för hon har ju ändå tre barn med han och hon skulle ju inte skaffa barn med en som behandlat henne illa. Men det blir ganska klychoigt men det blir nog bar i slutändan tror jag. Och just detta är en stor skiss sen kommer jag vara missnöjd och ända mer än en gång.



Sitter fortfarande och funderar på och jag ska söka till distans kursen när man har prijekt skulle vara kul men åh andra sidan kommer jag ha mycket i höst också.

 

Av Sara - 11 augusti 2012 15:01

Ja jag har järn brist och jag ahr haft piller som antigen gör mig hård i magen eller lös i magen. Och jag har haft tabletter som mans ka ta tre gånger om dagen tror ni jag kommer ihåg det? Nej du jag glömmer dom hela tiden. Och ja järn är egentligen inte lifsviktigt men det gör att jag inte är trött och slö hela tiden. Och sen är det ju inte speciellt bra att ha järnbrist har jag hört. Inte för att jag riktigt refelekterat i det utan jag bryr mig inte riktigt om det heller. Fast det är jobbigt att vara trött hela tiden det är det som är jobbigast att vara trött precis hela tiden. Det är det som jag har haft jobbigast med man orkar ju ingetning när man är trött och slute hela tiden jag hatar det. Men nu har jag hittat flytande järn som jag köpte på hälobutiken här upp i boden och jag blir inte dålig i magen av det och det är inte speciellt dyrt heller. Så det funkar bra för mig och jag är glad över att min mage inte säger upp sig.



Och nu är det sista dagen på denna underbara semster i morgon bär det av hem jag vill direkt inte åka hem heller. Men men på måndag ska jag jobba ända till torsdag =). Ja jag lär väl boka om min körlektion igen men men då hinner jag träna med mamma lite mer också. Och jag kommer få köra volvo sen coolt jag är inte alls van vid det men coolt. Och det bästa av allt den har klimatanläggnig. Och dessutom ska jag sätta mig ner med teorin nu i veckan jag vill ha det här körkortet snart!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards