teambus

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Sara - 18 april 2012 20:44

Just nu så vill jag inte skriva något alls på något alls ingen av projekten inget fritt bara. Och dikter har jag gett upp sen jag slutade på Gotland det blir mest bara smörigt dåligt och bara skit. I och för sig så har jag alltid hatat och skriva dikter skriver dikter om jag måste. Det blir bara smörigt och hemskt när jag skriver dikter. Men jag älskar att skriva både på "Izabelle" och "kämpa för frihet" Och jag vill kunna skriva men just nu kan jag inte tror jag ska printa ut texterna och läsa igenom dom. Men jag orkar inte det just nu heller. Jag är inne i en period just nu när jag inte vill läsa något alls eller skrive något alls jag ahr massor i huvudet men jag orkar inte få ner det på papper.

Jag hoppas att det snart blir som det brukar när jag är ute i skogen och rider jag ser massor framför mig. och föeställer mig massor. Men jst nu så har jag massor och tänka på efter som jag sitter uppe på en tre åring som kan få för sig vad som helst.

   





Har i alla fall bestämt en sak Izabelle ska gifta sig. och det kommer ha en vändnig mellan henne och en annan i berättelsen. Det har jag redan skrivit om. Jag gillar den vändnigen och tvisten i alla fall!


Och i Kämpa för frihet så ska en dö eller flera men en av mina huvudkaraktärer ska dö. Känns jobbigt att döda denna men jag måste eller vad jag ska säga. För att få en betydelse i berättelsen och ett driv i det måste denna dö!

Av Sara - 18 april 2012 20:33

En till serie som är helt grymt bra är Game of thrones som jag och Simon tittar på.

Det är en medeltida serie den är grymt bra faktiskt. Mycket snacka en hel del faktiskt en hel del politiska disskutioner. Vi är inne på sesong två och jag fastanade för den på en gång. Det är ingen serie som man kan kolla på flera avsnitt gång på gång och se i sträck eller hoppa över ett avnitt och du hänger med om vad som hänt i alla fall. Nej det är ingen sån serie för det händer så otroligt mycket på ett avsnitt men det är så grymt bra jag älskar verkligen serien.

Men jag vill inte berätta för mycket om handlingen för då kommer jag avslöja för mycket! Men serien är GRYMT bra!

 

Av Sara - 18 april 2012 20:24

Nu ska jag börja de den srien igen.

Måste säga att jag älskar criminal minds! och kriminal serier!

Crimonal minds är sjukt spännande och man sitter på nålar från början till slut och så där helt lagomt med intriger.

Jag slutade titta ett tag för att JJ lämnade men nu är jag tillbaka för jag såg något avsnitt på TV förra veckan och nu vill jag börja se det igen från början för att jag ska kunna hänga med!

 

Av Sara - 18 april 2012 19:08

                       


Min fina lilla bus hund

Av Sara - 18 april 2012 18:43

Jobbade i dag med på gylle är där hela veckan! I dag så gick vitill bibloteket på Fornby. I dag har jag fått tjatat och tjatat hela dagen känns det som. Gör det gå dit och gå fortare gör inte så och ja allt det där. Blir så trött på att behöva tjata på dom men men sånt man får göra i bland.


Och sen fick jag världens huvudvärk efter lunchen det bara slog till och det dunkade som fan! Jag fick en treo av en personal det smakar skit men jag drack upp det i alla fall. Skiter i om det mskar skit det hjälpte för en stund i alla fall.


Och jag är extremt trött nu också men jag tror det är för att jag har järnbrist. ska kolla mitt socker i fall att i morgon i alla fall se om det är något annat.


Och i dag orkade jag inte göra något åt hästen hon fick vila i dag hon blev ju riden igår! Men i morgon ska jag köra! och då slutar jag fyra och inte fem =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards