teambus

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Sara - 28 april 2012 19:31

Idag så hjälpte jag pappa och sela vilket var helt sjukt anstängande för mig jag var helt slut körde efter jag släppt pappa. Men det kom en hund med spann så hon var tydligen väldigt het inte konstigt hon har faktikst stått för att jag varit sjuk. Men det gick bra sa pappa. Han tycker det är kul och köra skrutt nu när det börjar på och bli varmt. Snart är det dags att åka till banan när jag blivit frisk har jag och pappa pratat om.


Och på måndag så ska Kattis rida hjärtat =)<3

 

Av Sara - 28 april 2012 19:27

 


Ja bilden får tala för sig själv! btw jag älskar min one pice men nu är den något skitigt!

Av Sara - 28 april 2012 14:17

Är helt slutkörd i dag! tagit min tredje pencellin kur och jag känner mig mycket bättre inte alls lika svullen i halsen som jag var i går. Men jag har fortfarande feber. Men i dag har jag orkar vara uppe längre och sen har jag orkat gått ut med hunden en vända i morse. Har sovit en liten stund nu på eftermiddagen ska nog sova en stund till se om jag kan äta lite fast föda i dag. Är så sugen på pizza och mammas fisk och ungsbakade rotfrukter med kött till. och ja mar´t fast föda. Ja i går kunde jag äta päron i alla fall små bitar av päron.


Och i går hade jag muppigt ont i axlarna och vid skulderbladen jag trodde jag skulle avliga när jag skulle sova. Så i morse använde jag blue lotion och det hjälpte gud va skönt det var!


Och i dag ska jag hjälpa pappa och sela så jag ska preova sadeln då också.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards