teambus

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Sara - 23 april 2012 22:03

Började jobba klockan ett idag har aldrig varit med om en eftermiddag gått sanbbare tror jag. Jobbade med två super trevliga tjejer och vi hade kul och pratade hela eftermiddagen så det gick fort. I morgon så börjar jag också ett om ingen ringer tidigare.


Sen var det direkt hem och köra. Hon var skit het men duktig var hon verkligen. Jag kan skriva mer i morgon

Av Sara - 23 april 2012 11:26

Kan inte fatta att Blomma är hela tre år nu! Här kommer blilder på min fina tjej sen hon var föl.

                                                         


Mitt vackraste hjärta <3.

Jag glömmer aldrig den dagen pappa skickade sms Busan har fölat. När jag såg den gråa lilla saken som nu är tre år.

Kommer aldrig glömma när jag var hemma förra året och Kattis frågade om JAG ville köra henne jag trodde hon drev med mig. Men jag började köra henne och nu har vi också ridit in henne. Hon kommer för alltid vara numer ett för mig jag älskar henne så otroligt mycket. Ibalnd kan jag inte fatta att en delav denna underbara hästen faktiskt är min och jag varit med från början.

jag älskr henne hon är mitt hjärta <3 och om jag skulle flytta till en anna stad så skulle honm vara svårast att lämna.

Men det är inget att oroa sig för! sommaren 1012 kommer bli toppen :D<3

Av Sara - 23 april 2012 10:21

     

Vad tror ni?

Av Sara - 23 april 2012 10:15

sitter fortfande och funderar på HV polo utrustnig vad tror ni ha eller inte ha?

      Vill ha detta! älskar schbraket och benskydden men fårgan är vilken färg?  

Av Sara - 23 april 2012 09:04

Ja nu skriver jag igen men inte på någon av projekten utan jag skriver på nå skit. Inget jag tänker visa för någon kanske är bra va fan vet jag men det är ingen som ska läsa det! Eller ja kanske mamma får men ingen annan. Jag har fått inspiration det är det bästa med det hela :D

Av Sara - 23 april 2012 08:50

Nu har jag fått ett lång vick på två veckor på gylle skola i modulen bland de större barnen. Alltsdå inte där jag var förra veckan det betyder nya namn men inte jätte nya ansikten men namn jag är usel på namn så de här första dagarna kommer det vara du och blanda i hop alla namn. MEn det ksa bli super kul jag hoppas på att få längre också¨. Jag älskar mitt jobb ingen tvekan om saken tycker om allihopa och det är så kul att se dom utvecklas detta är mitt dröm jobb! För några år sen kunde jag inte ens tänka tanken jobba med barn du skojar va? men nu jag kan inte tänka mig ett annat jobb. Och lika när jag var yngre tyckte jag inte om bebiser tyckte dom var jätte läskiga. Men älskar barn i alla åldrar någon som växt upp ja!


Och på fredag är det löön! Betala kräknigar och sen ta ut paket och åka med pojkarna till leklandet Oliover och Hugo kommer älska det!


Och sen när jag kommer hem i dag bli det en körtur med hjärtat <3 en lugn jogging tur :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards