teambus

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Sara - 26 april 2012 13:14

Ja nu sitter jag här i min one pice och är väldigt trött. Men jag är helt feberfri men jag sov dåligt i natt pga mardrömmar och sen svettades jag som tusen så jag hade svårt och sova ska väl lägga mig och vila sen cokså. Men Oliver och Hugo kommer i morgon i alla fall för jag är betydligt bättre nu. Jag har kunnat få i mig banan och yogurt och choklad det är framgång för mig! I morgon får jag lön ska betala räknigar ta grabbarna till leklandet! och hämta ut paket ska jag också göra. Frå ju min sadel i morgon och lite annat smått och gått :D.


Mamma kommer snart och hämtar mig ska åka hem och sova hemma i natt faktiskt sen kommer Hugo och Oliver i morgon också. Jag är glad över att vi inte behövde ställa in helgens planer!


Men tänker dock be pappa köra Blomma på lördag så jag får chansen att vila upp mig ordenligt trots att jag vill prova sadeln nu helst.

Av Sara - 26 april 2012 10:15

Igår fick jag feber och blev sjuk. Jag ör jag om är lite piggare idag än i går är väldigt trött dock. och svättas och fyser om vart annat. Missar tre dagars jobb :(.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards