teambus

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Sara - 19 juli 2012 21:50

En kompis på bdb skickade en anons till mig har kolalt lite smått på åringar och föl det skulle ju vara spännade och utbilda en unghäst helt själv som är min egen! Ja visst Blomma ahr ju jag varit med på sen hon var föl men en som BARA är min och dessutom ridhäst. Och hon skickade en anons till mig kolla in denna tjej. En skäck nere i skåne ett föl leverans klar i November. åtta tusen.

   

allvarligt sjukt fin dam! Ska nog ringa på henne

http://www.blocket.se/horby/Halvblodskorsninssto_40675161.htm?ca=6&w=3

Det tar emot lite med föl men det skulle också vara sjukt kul och få hålla på helt själv! Ja men tränare så klart när inridnigen kommer men ja hum. Man kan ju alltid ringa och höra med dom

Av Sara - 19 juli 2012 21:11

Har lekt lite med picasa med bilderna vi tog i går! Har några oredigarade som ni ska få se också!

         


Funderar på och lägga ner bloggen faktiskt eller i alla fall ha blogg pause inte ta boprt bloggen utan skriva när jag får lust! Men uppdatera mest på bdb

Av Sara - 19 juli 2012 16:29

Ännu en mysdag på färjegårdarna i dag avr jag kittel fröken och bus fröken. Och kan du måla en lastbil fröken? och tillslut ett hus och en häst eller ja flera hästar och hus i alla dess former. Haha ja jag ritar inte speciellt bra måste jag säga ritar förbannat dåligt faktiskt men för barnen duger det bra tur nog. Och det finns en liten där som är så go. I morgon blir det jobb där med fast då börjar jag lite senare sov morogn för Sara!


Och idag har jag sån förbannad mensvärk! Förbannelse åt den jag vill bara plana ut på golvet och dö! Men men ska hem om en stund och ta hand om Blommas fötter ber till gud eller nej fan inte gud till öh de högre makterna lera eller va fan som helst att hon inte tappat någon sko! Då blir jag fan bitter. Och jags ka jobba med Lilja också grimma och grimskaft träning och uppbinding på gången!


Och i dag fick jag lov att ställa in mina körlektioner för jag ska jobba hela nästa vecka så jag var tvungen och ställa in dom eller boka om rättare sagt.


Och sen är det klappat och klart att jag ska åka till boden och hälsa på Petra den 6 Agusti ska boka biljetter nästa vecka på fredag. Se om Simon följer med eller inte annars åker jag upp dit själv och pluggar teori och snackar skit och ahr det bar en vecka. Sen om inte Simon följer med tar jag nog med mig Sture Bus upp dit.


Och snart fyller lilla Benjamoin ett år jag vet precis vad jag ska ge honom!



Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards