teambus

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Sara - 2 juli 2013 21:49

Nu när jag fått lite bilder på mig och Lollo så gjorde jag en helt ny design. Gamla bilder på flickorna bus men jag ska be någon fota mig någon dag så ska jag göra alla mina tre flickor fina även mig själv. Funderar på långkänning!

Men jag är jätte nöjd med den speciellt citatet gillar jag!

Av Sara - 2 juli 2013 21:14

Nu har jag varit i förrådet och hittat min citat bok så nu kommer dagens citat börja komma upp igen!

Och idag delar jag med ett fint citat som handlar om förlåtelse som jag tror alla kan ta lära av!


"Forgiveness! Anyone can hold a grudge, but it takes a person whit character to forgive.

When you forgive, you release yourself form a painful burden.

Forgiveness doesn't mean what happened was okey, ant it doesn't mean that person should still be welcome in your life.

It just means yo made peace whit the pain, and you are ready to let go." // Okänd

 


Alla som gått igenom ett svårt uppbrott vet att man måste förlåta personen för att inte äta upp sig själv. Jag måste förlåta hans ägare för allt men jag är inte redo ännu men det kommer det med. Jag måste bli okej med det som hänt.

Och det är först nu man har börjat förlåta andra personer speciellt en som sårat en så otroligt. Men denna person kommer jag aldrig kunna ha i mitt liv igen för det har hänt för mycket.

Av Sara - 2 juli 2013 19:25

Det är inte Blomma som behöver bantas ner jag  behöver också det! för fy fan vad jag gått upp nu. Borde sluta äta godis och glass och alla det där som inte är bra men förbannat gott. Eller åtminstone trappa ner på godis glass läsk och allt sånt där skit. Och äta mat istället äta flera gånger om dagen istället också. Kanske till och med skaffa såna där drycker som kan ersätta måltiderna. Men inte alla bara några kanske äta något kosttillskott som får en att inte vara så sugen på sött hela tiden? Och motionera mera! Jag har börjat gå ut och gå nu varje dag sen tänkte jag trappa upp det till att springa och gå men nu när man är otränad lär man ju börja någonstans men jag är så trött på att se ut så här så något lär jag göra åt det och inte bara sitta på mitt feta arsel och inte göra något! För man får ju inget gjort om man inte gör något åt det man inte är nöjd med! Och jag kan inte sitta här och säga jag ska sluta med godis och sötsaker för det vet jag att jag inte kommer lyckas med på rak arm. Men jag ska trappa ner och när man är sugen så betyder det ofta att man behöver något annat. Och tro mig det blir inte bättre av att man har en sambo som kan äta vad som helst utan att gå upp. Så nu har jag bestämt mig för att gå ner i vikt! Och minska på socker! Kan inte säga att jag ska sluta för det vet jag att jag inte kommer hålla men minska kan jag säga. Och jag ska nog köpa tillskott och protein shaker för att jag inte ska gå och bli hungrig. Kanske kan man ersätta en måltid med en shake? Ska fundera på det i alla fall men något måste jag fan göra! Vill inte se ut så här mer och vill defensivt inte gå upp mera!


Men i alla fall jag har haft Louise här över natten vi har spelat sims ätit pizza och haft det mysigt.

vi körde Blomma i förmiddags Hon var super duktig lite stark bara. Hon låg på lite väl mycket och tyckte att hon skulle springa på som hon ville men det tyckte inte jag. Och kossorna var farliga dödligt farliga sa hon! Men annars är jag jätte nöjd med min dam.


Och sen red jag Lollo i hagen ett litet dressyr pass. Det märks att hon är väl skolad för hon ville göra rätt och jobbade på jätte bra ett tag men när hon blev trött så började hon backa och bryta ut. Och sen ville inte alls vara med men när jag bad henne göra lite till så gick hon på och jobbade men det var jobbigt att bära sig längre stunder.


Sen tog jag lite kort på Louise också.


Och på kvällen kom Lisa förbi och hälsade på vi käka glass fy mig och sen gick vi på en promenad. Är trött i fötterna för att jag är inte van med skorna men jag ska ut i mon med kanske tar jag två promenader i morgon?

                    Oj insåg att jag matchade tydligen idag ^^  



Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards