teambus

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Sara - 30 juli 2013 16:40

Jag vet inte vad det är. Jag tycker det inte är kul att åka ut till stallet just nu. Speciellt inte rida köra är kul men det är inte alls kul att rida. Känns som att det inte finns någon mening med det. När jag väl rider ut är det kul. Men jag är inte alls sugen på att rida. Jag orkar inte med tömkörningen heller för det känns som att jag bara misslyckas i alla fall. Det känns inte som att jag kan något att jag inte klarar det. Det enda som är kul just nu är att köra blomma för det kan jag i alla fall. Hon ställer alltid upp och gör allt för mig jag älskar den där hästen. Hon är verkligen allt för mig. Utan henne skulle jag vara jag vet inte. Hon har varit i mitt liv i fyra år. Jag har haft henne sen föl och tränat henne sen två år. Den hästen är allt för mig jag älskar henne av hela mitt hjärta.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards