teambus

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Sara - 4 juli 2013 18:49

Detta är en serie som jag nyss börjat titta på. Eller jag har tittat på det innan. Men nu har jag börjat titta på det igen. Men i alla fall serien är väldigt mycket drama inte så där toppen bra men den är bra.


Det hela börjar med ett försvinnande. Det är en grupp med fem tjejer som är vänner och umgås. De praktiskt taget sitter ihop. Och det hela börjar med att gruppens "ledare" Allison försvinner. Ett år senare hittas hon död. och hennes vänner Specer, Aria, Emily och Hanna får massa telemeddelanden av en A.


Serien är bra men det är väldigt mycket drama men det är väldigt oförutsägbart måste jag säga!

Och man kan inte klaga över killarna dom är skit snygga måste jag säga!


Min favorit karaktärer är Specer och Toby. Men jag tycker om alla karaktärerna i serien.

   

Av Sara - 4 juli 2013 11:36


"There`s no such thing as steady ground that`s why the buddy system exist.

It`s important to find people you can trust, someone you know will pull you out of whatever hole you fall into.

You can throw a line to anyone but it`s up to them to catch it and hold on.

In the end you have to let yourself be tied to someone else, it`s the only way we`ll make it."

// Marin Frist men in trees.


Ja detta citat älskar ja. Och min favorit serie är det från också! Man klarar sig inte utan någon eller några som hjälper en genom livet man kan inte klara allt ensam då gräver man ner sig. Så jag tycker man ska göra sig av med energi tjuvar och hålla i dom som verkligen är där för en! Och vara där för dom med!

 

Av Sara - 4 juli 2013 11:03

Ja idag är man inte lite trött vill jag lova. Har egentligen massor att göra som att diska städa och tvätta. Har tvått tid klockan tre idag. Och disken står i högar på diskbänken. Jag va ut på en promenad när jag vaknade för att samla tankarna och jag har skor som jag inte gått in ännu fy fan vad mina fötter gör ont bara efter några kilometer. Men men när jag gått in dom så kommer dom vara jätte sköna. Sen när jag kom hem skulle jag äta frukost och kolla på pretty little lairs men vem somnade i soffan? jo jag så klart! Så jag ska ta det luye lungt nu sen ska jag städa och diska och tvätta. ikväll blir det att gå en till promenad se om jag kan få med mig Simon men jag tvivlar. Hästarna får i alla fall en välförtjänt vilodag idag.


Igår så red jag och Emma (hon hyr lillstugan) upp på berget. Hon red Blomma och jag Lollo. Vi skrittade hela vägen upp och det vart en lyckad ridtur. Utsikten uppe där är oslagbar måste jag säga! Ska ta med mig min kamera och fota där uppe.


Blomma har fortfarande dumheter för sig och sprakar när hon inte får gå först hon sparkade mot mig och Lollo men träffade bara sulan på stöveln. Då hade hon satt sin sista potatis hos Emma kan jag lova dumma häst som håller på så!


Sen fotade jag lite när jag gick och mötte Simon när han skulle möta mig. Har saknat att fota hemma hos mamma och pappa.

                                                                               


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards