teambus

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Sara - 17 juli 2013 16:44

Fy fan för denna dag jävel. Jag sov skit dåligt på jobbet eller ja det gör jag jämt i och för sig. Sov när jag kom hem sen ringde pappa och talade om att vi ska åka till banan med Blomma på fredag. Åh vad jag längtar det ska bli så kul att åka dit för nu är hon verkligen jätte fin hon är i sin bästa form just nu. eller ja hon är ju en tjockis men förutom det är hon jätte fin. Men jag är jätte rädd att hon ska visa någon hälta eller något. Tänk så gör hon det men det tror jag inte. Ska bli kul i vilket fall som helst. Pappa körde henne idag hon hade skött sig skit bra som vanligt.



Själv skulle jag rida dressyr och det gick på skit hon sprakade bakut och taktade och surade i hop och spårade hela tiden. Ibörjan gick det bra sen började hon hålla på. Jag ska prova ett rakt bett om inte det funkar ger jag upp då vill jag inte rida mera. Då kan jag satsa på något jag kan istället. då kan jag satsa på travet!

   

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards