teambus

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Sara - 5 juli 2013 23:48

Ja jag lyssnar på en hel del musik! och jag lyssnar på nästan allt. Det är allt från hårdrock till country. Men en av mina favorit artister är Eminem. Jag gillar hans musik och hans texter speciellt dom nya som not afraid. Han verkar vara en väldigt stark person från att vara drog beroende till att vara nykter från både alkohol och droger. Jag tycker han verkar vara stark för bara en stark person kan ta sig ur något sådant. Jag ska se en film där han är med en dokumentär som heter how to make money selling drougs. Jag gillar dokumentärer och jag gillar dokumentärer om droger och sånt för jag tycker det är intressant. Inte för att jag skulle testa det någon gång inte ens nej ALDRIG! men jag tycker det är intressant!

Så Eminem är en av mina favorit artister vissa av hans låtar är inte bra men jag gillar de flesta av dom!


Har också upptäckt en ny grupp tack vare hart of dixie. I den serien har dom mycket country musik och där kommer Gloriana in. Dom har låtar som man blir glad av väldigt glad man vill dansa hoppa och vara så där oförskämt glad och irritera alla med sin sång och dans. Alla som är bittra så lyssna å gloriana när ni är ledsna eller sura då blir man gla kan jag lova.



Sen kan jag tipsa om Darius Ruckers låt This. Det är också en sån där låt som man blir glad av och texten lyssna på texten. Man blir så glad av den låten det är liksom ja det är en bra låt!Darius Ruckers låt This



Eminen och hans not afraid.

Gloriana wild at heart Visst blir man glad? 


Av Sara - 5 juli 2013 17:34

Idag tar jag ett hästrelaterat citat som är så himla sant!


"En valck säger man till.

En hingst frågar man.

Till ett sto får man skriva en ansökan till i tre exmeplar." // Kyra Kyrlund

 


Ja alla med ston vet hur det är. Eller ja det finns ju dom ston som är supr snälla och inte gör någotoch gör allt man ber om man jag har aldrig haft ett sånt sto kan jag erkänna. Mina tre damer måste man ofta skriva en ansökan till se om de säger okej eller säger NEJ!


Känner ni igen er?

Av Sara - 5 juli 2013 17:20

Ja i dag är jag häst ledig i dag med. Igår var jag inte heller ut och inte idag heller. Jag lät båda mina flickor vila det förtjänar dom! Efter hårdträning denna vecka så förtjänar dom att vila i två dagar. Men i morgon ska dom gå igen ska både köra och rida. Kanske vill pappa köra Blomma när jag rider?

Det är bara TVÅ dagar kvar tills jag ska få jobba igen gud vad jag längtar tills jag ska få jobba så jag slipper vara hemma och dra benen efter mig! Men sen har jag fått lite gjort här hemma också men jag vill jobba och tjäna pengar och nej jag tycker inte om att sitta hemma. Ja jag har ju så klart hästarna men ändå varför sita hemma när man kan jobba?

Har också funderat en hel del på utbildnig. Jag vill så hjärna gå upp i wångern och utbilda mig till hästskötare men ändå så vill jag inte det. Ja då är det så klart trav jag är inne på jag vill jobba med travhästar om jag ska jobba med hästar. Men jag älskar mitt jobb med barn det är verkligen det bästa jobbet man kan ha. Och jag älskar att hålla på med hästar. Jag har svårt och välja det skulle vara kul med båda och jag skulle älska både och. Men jag tror jag ska bli förskolelärare för att jobba med barn är verkligen det bästa som finns.


Ja och i dag kom mamma och Smilla och hälsade på en vända vi gick till banan parken och fikade och sen åkte vi till mellsta. tog lite kort också:D



                                       


Har jag nämt att jag älskar min kamera?

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards