teambus

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Sara - 1 juni 2013 21:44

Idag fyller min älskade Bus blomma år. Jag minns när jag fick ett sms av pappa att Busan hade fölat jag skulle hem och se på undervärket på en gång kan jag lova er!

Tänk att den där gråa lilla fluffen vad där nu tänk att det är fyra år sen nu!

 

Av Sara - 1 juni 2013 21:34

Ja detta är rätt tungt jag har haft sån otur med ägare! helt sjukt otur! Men på torsdag kommer Ferdinand åka hem. Jag är extremt less och arg över detta! Känner bara att allt bara blev fel nu när jag inte har råd att köpa honom. Så ja nu blir det så måste tänka att ja men det blir bra!


Men ja på torsdag så blir jag också med häst! En kompis till mig behöver hjälp med sin häst tänker inte gå in på varför men hon behöver ha ut henne och det är akut! Så jag ska ta hennes häst det är ett sto vet inte riktigt hur gamla hon är men jag vet att hon är jävligt fin ridmässigt! det är ett varmblodsto! Så ja avel kanske? om min kompis går med på det. Så ja man kan ju säga så här snabba puckar här!


Men jag är fortfarande lessen och arg över allt med Ferdinand men jag kan inte göra så mycket åt det. Men ja det blir bra i slutändan det vet jag. Ja för mig i alla fall!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards