teambus

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Sara - 12 juni 2013 14:34

Jag har suttit fastklistrad nu ett tag framför SoA bara väldens bästa serie snart har jag tittat klart på säsong fem.  Och myrorna är mindre efter att en kille kom och sprutade för dom igår. Och i dag blir jag nog av med stygnen som jag längtat. Och i går var vi och hämtade ut min stövel. Lycka kan jag säga och snyggt blev det dessutom! sen va vi duktiga på och skaffa ett pass till mig. Och i morgon ska jag jobba natt det blir nice nu behöver jag inte sitta hemma och pilla mig mellan tåran och inte kan göra något heller gud så skönt!


Och i morgon kommer hovslagaren till Lollo och Blomma. Jag kommer vara helt slut när jag kommer hem på fredag men jag lär ut till stallet vid nio för då ska veterinären komma ut och vaccinera pållarna. Sen ska jag ut och skritta på Lollo och köra Blomma så förhoppningsvis nästa veka ås ska vi köra snabb jobb med henne.


Nu börjar det gå åt rätt håll igen och nu kan vi fortsätta med Lilja också när handikappade tanten kan gå igen!

  lagningen av stövlarna blev bra :D   kommer få ett fult ärr!   Lollo passade i grimman jag fick av Maria till Ferdinand :D  Min bus flickor <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards