teambus

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Sara - 9 juni 2013 20:17

Sitter och ändrar igen eller ja det har jag gjort nu en vecka sen jag bestämde mig för att byta namn på hälften av mina karaktärer i kämpa för frihet. Tror inte ens det är titeln på berättelsen heller eller jag vet inte jag ska skriva klart först sen kan jag bestämma titel just nu heter den i alla fall kämpa för frihet. Har i alla fall kommit till sida 56 av 75. Men det är ju inte 75 hela a4 sidor skrivna det är det inte.

Men jag kan ju säga att det är ett evighets göra för när jag väl har ändrat på något så kommer jag ändra igen och läsa igenom igen och igen och jag kommer aldrig vara helt nöjd! Men bra blir det i alla fall speciellt med som nya namnen.

 


Och i dag har vi haft besök för världens bästa pojkvän fyller år idag grattis till han <3

 


“True Love has no limits”


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards